
Site LTO Bedrijven
Door uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij iemand die ons ondersteunt bij de dagelijkse uitvoering van werkzaamheden voor m.n. Spuitlicentie.nl, NLgroen BV en BioScope BV. Daarnaast vervang je de medewerker van LTO Ledenvoordeel bij afwezigheid. Spuitlicentie.nl is een digitale leeromgeving waar men een spuitlicentie kan behalen en bij NLgroen gaat het om certificaten van duurzaam opgewekte energie en CO2 rechten. Agri-Dataservices BioScope richt zich op precisieland-bouwtechniek en de toepassingen van morgen. LTO Ledenvoordeel gaat over inkoopvoordelen op het gebied van producten en diensten voor de agrarische sector.
Financieel Medewerker
(MBO/MBO+ 24 uur)
Wie zijn wij?
LTO Bedrijven is een ondernemerscollectief dat succesvol investeert in nieuwe producten, diensten en verdienmodellen voor de agrarische sector. Samen met onze businesspartners ontwikkelen we vernieuwende en waardevolle oplossingen. Die maken we toegankelijk en bereikbaar voor boeren en tuinders in Nederland. Zo brengen we: “Het nieuwe boeren dichtbij”. LTO Bedrijven kent naast de holding drie 100% dochtermaatschappijen en vijf partiële deelnemingen waar zij activiteiten voor uitvoert. Als financieel medewerker ben je werkzaam voor Financiën en P&O van LTO Bedrijven te Wageningen. Je komt te werken in een platte, informele organisatie met een open, no-nonsense cultuur. Mensen werkzaam in onze organisatie hebben een hoge loyaliteit en binding met de land- en tuinbouwsector. Binnen onze organisatie is voldoende ruimte voor gezelligheid en af en toe een borrel of uitje. Collegialiteit en betrokkenheid staan hoog in het vaandel.
Wat ga je doen?
– Uitvoeren van de facturatie en doorbelastingen
– Verzorgen van de inkoopadministratie
– Verwerken van de bankmutaties en andere betaalafschriften
– Initiëren van incasso en betaalbestanden
– Debiteurenbeheer, verzorgen van betalingsregelingen, herinnering- en incassoprocedures
– Klanten te woord staan
Enige ervaring op dit gebied is welkom. De functie is per direct beschikbaar.
De ideale kandidaat..
– heeft (enige) ervaring met het uitvoeren van diverse processen die behoren bij de financiële administratie
– is leergierig en kan uit de voeten met digitale systemen (CRM, Word/Excel, Exact Globe)
– is in staat om zelfstandig te werken
– is betrokken en alert m.b.t. de werkzaamheden
– is flexibel van inzet en toont inititiatief
– is energiek en een sociaal vaardige teamplayer
– is accuraat, gestructureerd en hands-on
– draagt bij aan alle processen die verricht worden op de administratie
Wat vragen we van jou?
– Je beschikt over minimaal een MBO diploma (MEAO administratief of vergelijkbaar)
– Wij werken met CRM programma Moodle (Spuitlicentie leeromgeving) en Zoho (NLgroen en LTO Ledenvoordeel)
– Ervaring in MS Office, Excel en Word en boekhoudprogramma’s (bij voorkeur Exact)
– Je bent accuraat, gestructureerd en proactief
Wat bieden we jou?
We bieden onze financieel administratief medewerker:
– een prettige werkomgeving met ca. 73 enthousiaste collega’s
– prima arbeidsvoorwaarden met een aantrekkelijke collectieve pensioenverzekering
– goede werknemersverzekeringen
– 33 verlofdagen (bij een fulltime dienstverband)
– flexibele werkregeling
Interesse?
Stuur je cv en motivatiebrief naar personeelszaken@ltobedrijven.nl. Wil je eert meer weten over de functie? Bel dan met Rob Oldersma, manager Finance & P&O op 06-83522975.
Acquisitie o.b.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.